جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در بخشی از سخنانش به حضور سردار قاسمی در جبهه‌های مقاومت اشاره کرد و گفت: سردار مهندس قاسمی، یار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و در جبهه‌های دمشق، حلب و بوکمال حضور فعال داشت.

جانشین نیروی قدس سپاه: رستم قاسمی در جبهه‌ مقاومت نقش تاثیرگذاری داشت/ حضور فعال مرحوم قاسمی در "دمشق، حلب و بوکمال"

به گزارش قدس آنلاین از بوشهر سردار محمد رضا فلاحی‌زاده ظهر امروز در مراسم یادبود سردار مرحوم مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی در بوشهر اظهار داشت:////// شاهان در طول تاریخ، ستم‌های زیادی بر اسلام، مکتب تشیع و حتی ایران روا داشتند اما اسلام ناب محمدی (ص) را از زیر خروارها آوار و بدعت بنی امیه درآورد.///////اصلا مفهوم نیست//اصلاح بشه

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام صداقت، جهاد، اخلاق، بزرگواری، برادری، محبت، عبادت و بندگی در راه خدا، مردم‌داری و مردم یاری را به جهانیان معرفی کرد گفت: در این راستا دشمنان به مقابله با انقلاب بر خواستند و در مقابل، مجاهدان راه خدا نیز برای رضایت خدا به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کمک کردند.

وی با اشاره به نقش مهم سردار رستم قاسمی در عرصه‌های انقلاب تصریح کرد: سردار مهندس رستم قاسمی برای رضای خدا، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به کمک امام خمینی (ره) آمد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برای خدا و در جهت اطاعت از فرمان ولی خدا، در جبهه‌ها به مصاف دشمنان خدا رفت و در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات والفجر 8 شرکت کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: سردار رستم قاسمی به عنوان سرباز ولی فقیه و سردار سازندگی با استفاده از توان داخلی، طرح‌های بزرگی را انجام داد و طرح‌های دفاعی جزایر و سواحل را مستحکم کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سردار قاسمی برای رضایت خدا در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) مشغول به کار شد و در این مدت توانست سدهای مختلف و پروژه‌های مختلف راهسازی، نفتی و پتروشیمی را به انجام برساند.

سردار فلاحی‌زاده افزود: مهندس رستم قاسمی در زمان مسئولیت در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) توانست یک چشم‌انداز و نقشه راه جدید برای این قرارگاه ترسیم کند.

وی اضافه کرد: مهندس قاسمی به عنوان یک چهره ملی، تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود به طوری که در زمان زندگی‌اش در 3 هزار و 500 پروژه اقتصادی و عمرانی حضور داشت و در آن به فعالیت می‌پرداخت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در بخشی از سخنانش به حضور سردار قاسمی در جبهه‌های مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: سردار مهندس قاسمی، یار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و در جبهه‌های دمشق، حلب و بوکمال حضور فعال داشت.

رستم قاسمی جهادی و انقلابی در ابعاد گوناگون به انقلاب و نظام اسلامی خدمت کرد

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز ویژگی‌های مرحوم سردار رستم قاسمی را برشمرد و بیان کرد: سردار رستم قاسمی جهادی و انقلابی در ابعاد گوناگون به انقلاب و نظام اسلامی خدمت کرد و خدمات این سردار در همه عرصه‌های سازندگی و 8 سال دفاع مقدس مشهود است.

سردار علی رزمجو خدمتگزاری را یک شاخص بسیار برجسته مرحوم قاسمی دانست و خاطر نشان کرد: این سردار بزرگ انقلاب در خدمات‌رسانی به انقلاب اسلامی تا لحظه فوت یک لحظه درنگ نکرد و همواره برای پیشرفت و توسعه از هیچ کوششی فروگذاری نکرد.

وی نقش مرحوم رستم قاسمی در عرصه سازندگی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و فعالیت‌های عمرانی را یادآور شد و گفت: سردار قاسمی از ابتدای انقلاب بیش از 4 دهه عمر خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی صرف کرد.

جانشین نیروی قدس سپاه: رستم قاسمی در جبهه‌ مقاومت نقش تاثیرگذاری داشت/ حضور فعال مرحوم قاسمی در "دمشق، حلب و بوکمال"جانشین نیروی قدس سپاه: رستم قاسمی در جبهه‌ مقاومت نقش تاثیرگذاری داشت/ حضور فعال مرحوم قاسمی در "دمشق، حلب و بوکمال"جانشین نیروی قدس سپاه: رستم قاسمی در جبهه‌ مقاومت نقش تاثیرگذاری داشت/ حضور فعال مرحوم قاسمی در "دمشق، حلب و بوکمال"جانشین نیروی قدس سپاه: رستم قاسمی در جبهه‌ مقاومت نقش تاثیرگذاری داشت/ حضور فعال مرحوم قاسمی در "دمشق، حلب و بوکمال"جانشین نیروی قدس سپاه: رستم قاسمی در جبهه‌ مقاومت نقش تاثیرگذاری داشت/ حضور فعال مرحوم قاسمی در "دمشق، حلب و بوکمال"

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.